Noosa - Reisverslagen van Marit Parfitt - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslagen van Marit Parfitt - WaarBenJij.nu

Noosa

Op Dinsdag 15 november ben ik vertrokken naar Brisbane in Australie.
Met een tussen stop in Dubai kwam ik daar op 17 november om 6 uur s'ochtends aan.(hun tijd).
Hier werd ik ontvangen door Jenny die ons verder hielp met de reis naar Noosa.
Met 4 andere ging ik met een bus naar Noosa 2,5 uur rijden.
We werden afgezet bij ons hostel gelegen op 2 minuten lopen van het strand.
Hier bleven wij tot maandag ochtend.
We sliepen in kammers die we met 4 personen moesten delen.
Het was een mooi hostel waar je lekker buiten op het terras kon zitten.
Er zaten hier hier veel reptilen voornamelijk hagedissen. Ook zijn er in Noosa veel soorten vogels waaronder lori's en kakatoes.
Uiteindelijk waren we met 15 mensen die uiteindelijk de currsus boerderijwerk gingen doen. Ze kwamen van verschillende landen zoals: Engeland , zweden, portugal, italie, zwitserland, denemarken, frankrijk en Duitsland.
We hebben veel gezwommen en gelopen.
Er waren een aantal keer dolfijnen dicht bij het strand op een paar meter afstand hebben we ze kunnen zien. Ze waren op de hoge golven aan het surfen. Maandag vertrokken we naar springbookfarm wat ook weer 2,5 uur rijden was.